Tilaus- ja toimitusehdot

YRITYS 1120882-7 Nono Tmi (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomessa.

Nämä tilaus- ja toimitusehdot ovat voimassa 1.11.2024 alkaen. Pidämme oikeuden tilaus- ja toimitusehtojen sekä hintojen muutokseen ilman ennakkoilmoitusta. Tarkista tilaus- ja toimitusehdot aina ennen tilauksen tekemistä.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot:

Asiakaspalvelusähköposti: nono.verkkokauppa@gmail.com
Sähköposti: nono.tallipiha@gmail.com
Postiosoite: Kuninkaankatu 4, 33210 Tampere
Myymälä: Kuninkaankatu 4, 33210 Tampere

Puhelin: 041 448 5210 (Jos emme pääse vastaamaan puheluusi, jätäthän meille tekstiviestin niin soitamme sinulle takaisin heti, kun mahdollista.)

  1. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet löytyvät verkkosivuilta. Ostettavat tuotteet valitaan ja lisätään ostoskoriin. Tilaus tehdään ostoskorin kautta siirtymällä kassatoimintoon ja maksamalla tuotteet sekä toimitus. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut ja toimitustavan.


Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan tilatut tuotteet sekä hinnat. Jos et saa tilausvahvistusta, odotathan ensin yhden arkipäivän verran ennen kuin otat meihin yhteyttä. Tarkista aina, että tilausvahvistuksen tuotteet vastaavat tilaamiasi tuotteita.

2. Maksaminen & maksutavat

Verkkokaupan maksut suoritetaan Klarna Checkout -palvelun kautta. Klarna Checkout on maksutapa, jossa hallinnoi verkkokaupan kassaa ja tarjoaa erilaisia maksutapoja sekä käsittelee maksut. Klarna tarjoaa maksuillesi tietyt ehdot, jotka löydät Klarnan nettisivuilta tai voit pyytää Klarnan asiakaspalvelusta.

Maksutapoina toimivat Klarna Checkout -palvelun kautta tilauksen tekohetkellä saatavat maksutavat. Näitä maksutapoja voivat olla esimerkiksi:

  • Korttimaksut
  • Verkkopankki
  • Lasku

4. Toimitus

Toimitusaika on yleensä noin 5-10 arkipäivää tilauksen maksun suorittamisesta. Pyrimme lähettämään tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Toimitus tapahtuu postin kautta joko kirjeellä, jossa ei ole seurantatunnusta tai paketilla, joka sisältää seurantatunnuksen.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut, jotka lasketaan tilauksen painon ja koon sekä valitun toimitustavan ja mahdollisten lisäpalveluiden mukaan. Verkkokaupan kassatoiminto ilmoittaa sinulle toimituskulut ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Toimituskulut päivittyvät säännöllisesti sen hetkisten toimitus- ja materiaalikulujen mukaisesti.

Mahdollisuuksien niin salliessa käytämme kierrätettyjä materiaaleja tilauksesi pakkaamiseen. Näin pidämme toimituskulut mahdollisimman pieninä ja toimintamme ympäristöystävällisenä!

Ilmoitathan verkkokaupalle välittömästi, jos tuote on vioittunut tai kadonnut toimituksen aikana, mutta kuitenkin enintään 14 vuorokauden kuluessa kuluessa tilauksesta. Jos tilauksesi on vioittunut toimituksen yhteydessä, ilmoitathan tästä välittömästi toimituksen suorittaneelle taholle.

5. Palautukset

Kuluttajasuojalain mukaisesti verkkokauppa tarjoaa asiakkailleen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeuden siitä hetkestä, kun asiakas on saanut tilaamansa tuotteen. Tänä aikana asiakkaan on mahdollista vaihtaa tai palauttaa tilauksen yksittäisiä tuotteita tai koko tilaus. Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä tuotteita, jotka ovat myyntikuntoisia ja alkuperäisessä pakkauksessa.

Palauttaminen ja vaihto onnistuu ottamalla yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse nono.verkkokauppa@gmail.com. Sähköpostiviestin tulee sisältää tilaajan nimi, osoite, puhelinnumero, tilauksen tiedot sekä palautuksen syy. Vastaamme sähköpostiisi palautusohjeilla. Asiakas vastaa tuotteiden palautuskustannuksista.

Huomioi! Otamme vastaan vain etukäteen asiakaspalvelun kanssa sovittuja palautuksia ja vaihtotuotteita!

Huomioithan myös, että peruutukseksi tai palautukseksi ei lasketa paketin hakematta tai vastaanottamatta jättämistä. Perimme tästä 15€ palautumiskustannuksen.

6. Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Voit peruuttaa tilauksesi ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse ennen kuin tilaus on ehditty lähettää.

Reklamaatiot tuotteista voidaan lähettää asiakaspalveluumme sähköpostitse nono.verkkokauppa@gmail.com 14 vuorokauden sisällä. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu verkkokaupassa myydyistä tuotteista. Toimituksen aikana tapahtuneiden vaurioiden tapauksessa otathan yhteyttä ja lähetät reklamaation myös toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Asiakkaalla on kuluttajana oikeus riitatilanteissa viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Yhteystiedot

Jos sinulle jäi kysyttävää, ota meihin yhteyttä.

Yhteystiedot:

Nono
Kuninkaankatu 4
33210 Tampere
nono.verkkokauppa@gmail.com / nono.tallipiha@gmail.com
P. 041 448 5210 (Jos emme pääse vastaamaan puheluusi, jätäthän meille tekstiviestin niin soitamme sinulle takaisin heti, kun mahdollista.)